понеділок, 8 жовтня 2018 р.

Привітання з Днем юриста!

Завітав я сьогодні в Держгеокадастр по питанню виділення землі... В приймальні мені сказали що необхідно уточнити інформацію у юристів. І я попадаю на джекпот)) Картина маслом: в кабінеті около 6 юристів +- 1 не рахував)) і два клієнти чи працівників з іншого відділу. Я починаю задавати свої питання... заходять 2 начальника, і тих 2 клієнтів як миші по норках тільки шух... з кабінету, і я таки стою і далі уточнюю своє питання. А торт у руках начальства так і проситься на стіл, та я нахабно мішаю цьому процесу і стійка "струнко" усіх 6 юристів мене не бентежить. Один з начальників до мене підходить і делікатно натякає на те, що я також маю покинути кабінет. На що я відповідаю: "Я звісно вітаю Вас усіх із професійним святом, але "ви десь зробили грубу помилку в своєму житті" у Вас ще ціла робоча година". 8 чоловік здивувалось на таку нахабність, суджу по квадратних очах))) На що один із начальників поміняв методологію випровадження мене з кабінету на іншу: "що мене супроводять і вирішать усі питання", сильно торт на стіл просився. Ну але питання так і не вирішилось, це вже інша басня)
Чому я це пишу... бо наші браві українці, чиновники зокрема, і надалі годують і підтримують систему такою, яка є, усім комфортно жити так, як є, і ніякі вибори, ніякі реформи це не змінять. Welcome to Ukraine!

Немає коментарів:

Дописати коментар