Тому, щоб не гаяти марно час вирішив написати скаргу, щодо необхідного оптимізувати систему прийому або звільнення-заміна даного лікаря-терапевта. До моєї ініціативи долучились і інші розчаровані пацієнти. В книзі скарг побмітив, що я не єдиний написав скаргу про терапевта. В котрій було вказано, щоа) Тамара Олександрівна запізнилась на роботу на 30 хвилин,
б) розмовляє на незрозумілій іноземній мові (російській)
в) не бажала розяснювати, які саме документи чи довідки необхідні.
Коли з кабінету вийшла асистентка, я сказав, що за таку халатність добюся звільнення її керівника. У відповідь я почув абсолютно байдуже: "Та її уже звільняли з посади і повернули, бо немає кращого спеціаліста",- промовила вона чи то на суржику чи то по-російськи.
Щоб довести все до якогось логічно кінця вирішив завітати до Головного лікаря, але уже був обід, тому я продовжив на наступний день...Зайшовши до Головного лікаря повідомив про ситуацію. Він завітав зі мною в кабінет лікаря-терапевта №14 та сказав, щоб мені негайно зробили усі документи. Мені їх підготували за 15 хвилин. Після цього запросив Тамару Олександрівну до себе в кабінет. Надіюсь на те що в подальшому таких проблем не буде.
А щоб державні службовці якісно надавали послуги, не забувайте час від часу нагадувати їм їхні повноваження, оскільки революція Гідності іще триває!
Василь Ханас

Немає коментарів:
Дописати коментар