четвер, 19 грудня 2013 р.

Не потрібні мені "пакращення"

Справи із моїм компютером на Windows 8 нагадує ситуацію в країні, як не дивно. Щось починає невиносимо лагати і не виконувати частину функцій, котрі на нього покладені. Ну думаю потрібно перезапустити, і що я бачу!?! Виключити компютер та встановити оновлення, перезапустити та встановити онвлення або змиритись і працювати в невиносимому режимі. Що за .... "пакращення" я ж памятаю що зняв, усі галочки за встановлення будь-яких оновлень, а то вони мені не те, що не потрібні, а й шкідливі, бо з кожним "покращенням" Вінда жере операційний ресурс, а бюджет, як відомо не безкінечний! Я буду більш ніж задоволений, якщо Влада і Windows 8 будуть виконувати свої БАЗОВІ функції, без нічого зайвого!! Якщо б цього дотримувалсь, то Україна уже давно була б Європейською та демократичною державою (не залежно від того, чи вступила в ЄС чи ні), а комп літав, наче, щойно куплений! І не потрібно було б перевстановлювати Вінду і скидати тиранів у владі. Якби все працювало по доброму і чесному, без всяких "пакращень"!

Немає коментарів:

Дописати коментар