пʼятницю, 22 квітня 2011 р.

#pidPRESSom і під Цензурою!


21 квітня в Тернополі відбулось відкриття фотовиставки «» від фотографа Олександра Бойко, за підтримки журналістського руху «Стоп цензурі» та "Новий Громадянин" 
Та на жаль, і ця подія потрапила під цензуру.
 Андрій Сидоренко та Андрій Куликов дуже негативно говорили про Інтернет. Зокрема, Андрій Сидоренко сказав, що Інтернет у порівняні із ЗМІ не доречний. Я звісно не погодився, і зауважив, що кількість читачів певних блогів більша, ніж глядачів місцевих телеканалів.



 Сашко Бугаєнко 

Блог - це всього навсього суч. форма щоденника.. він до журналістики не має стосунку (А.Куликов) 
 Сашко Бугаєнко 

Я дуже погано реагую на слово "Інтернет" бо він несе небезпеку (А.Куликов) 

Коли я вважаю Інтернет - НАЙБІЛЬШИМ інструментом Свободи слова!, який веде до прямої демократії, і в ньому не сховаєш думки під знак 
Опісля мій батько - Володимир Ханас поскаржився на наступну цензуру:

 AMC 

В шоці від круглого столу  у  Виступаючі сидять - всі решту - стоять. Модерново? Чи австрійська традиція цісарофілії?
Та і це не кінець історії, я хотів поділитись посиланням фото пікаси, та виявилось, що доступ до цих фото закритий!

 Новий Громадянин 
 by XAHAC
кілька свіжих фотографій з  у  

Уже працюючий лінк станом на 13-30 22.04 
Тому я вважаю є два варіанти розвитку подій:
Йти як корова на поводку на скотобійню або сказати "Стоп ЦЕНЗУРІ"


кометар від
Andriy Sydorenko
Субота
Andriy Sydorenko
  • Василю, доброго дня!
    Мав сьогодні можливість прочитати Ваш блог про результати виставки ПідПресом у Тернополі. Вдячний, що Ви висвітлили своє бачення про захід, але, схоже, одну з моїх тез Ви не зовсім вірно зрозуміли. Формулювання «Інтернет у порівняні із ЗМІ не доречний» я не вживав. Оскільки вважаю нові медіа одним з найкращих каналів донесення інформації, який на сьогодні ще не піддається впливу цензури. Блогери не раз підтримували громадські ініціативи та не раз піддавались тиску зі сторони влади через це. За що особисто я їх дуже поважаю. Більше того, блоги часто є одним з найоперативніших джерел отримання інформації.
    На заході мною було зазначено, що «в рамках презентації виставки в різних регіонах деякі журналісти зазначають, що цензури не існує, оскільки завжди є Інтернет і всі бажаючі, якщо не на телебаченні та в друкованих ЗМІ, то в Інтернеті точно можуть донести свою думку. Але ми знаємо, що аудиторія телебачення та друкованих ЗМІ є все ж значно ширшою. Особливо якщо зважити, що старше покоління рідше використовує Інтернет як джерело інформації». Тобто хотілося привернути увагу та обговорити той факт, що деякі журналісти аргументують відсутність цензури наявністю Інтернету як джерела поширення інформації.
    Буду вдячний, якщо Ви зазначите це у своєму блозі.

Читати "Не всіх цензура пустила послухати про цензуру" http://poglyad.te.ua/2011/04/v-nas-nemaje-tsenzury/

4 коментарі:

  1. ну за інтернет я теж здивований був. причому ти намагався почати дискусію на цю тему, але тебе лише вислухали...

    ВідповістиВидалити
  2. Я взагалі не бачив там жодної дискусії, прийшли розказали і пішли...

    ВідповістиВидалити
  3. так і було http://vimeo.com/22714057

    ВідповістиВидалити
  4. Шановні, хтось вам заважав дискутувати?
    небуло питань, стояли по стійці "рівно".... що тут скажеш.

    ВідповістиВидалити