У Києві відкрилася конференція, що об’єднала 60 найкращих медійників з різних куточків України
Журналісти, представники піар-компаній і просто блогери з активною громадською позицією, що добровільно взяли участь у висвітленні виборів Президента України 2010 року за допомогою сервісу мікроблогів – твіттера, а також показали себе активними учасниками інших програм МГО “Інтерньюз-Україна”, зібрались в Києві на конференції з не менш звучною назвою “UmediaCamp-2010″. Конференція проходить в режимі “баркемп”, тобто в режимі неформальній інтерактивної зустрічі, основною метою якої є обмін досвідом та гарний відпочинок Цікаво, що під час конфренції, учасники, використовуючи портативну техніку, активно цитують в твіттер найкращі фрази доповідачів, супроводжуючі кожен запис спеціальною міткою-словом з тим, щоб будь-який користувач твіттера надалі зміг відтворити хід думки і основні тези доповідачів. Обмін досвідом був основною темою першого дня медіакампа. Юлія Раскевіч, редактор інформаційного агентства із Запоріжжя, розповіла про успішну роботу нових медіа на службі редакції. Андрій Маштаков, відомий учасникам як тренер програм “Umedia” і “MediaNext”, “ElectUa”, розкрив своє бачення роботи нових медіа, через п’ять років. Як він відверто поділився з “Поряд з вами”, останні кілька тижнів він провів у Закарпатті, де в нього було багато часу та натхнення для роздумів щодо цієї теми. Редактор Хмельницького порталу Ігор Западенко, який протягом першого дня активно знімав всі доповіді і кулуарні розмови на відео, цитував особливо яскраві моменти конференції в твіттер, поділився з учасниками можливостями, що відкриваються для “універсального солдата” – мобільного репортера XXI століття, озбройного всього одним мобільним телефоном, який є і диктофоном, і відео-, фотоапаратом для успішної трансляції інформаційного потоку в інтернет. Хвилю другого дня баркемпу повинен задати відомий український журналіст і блогер Вахтанг Кіпіані. Київська спека виводить з ладу техніку, але не може перешкодити журналістам ділитися і переймати безцінний досвід, який дозволяє редакціям в швидкоплинному світі переосмислювати стратегії розвитку, підлаштовуючи свої можливості під бажання споживачів. Фото http://www.poryad.com/?p=2266
Немає коментарів:
Дописати коментар