понеділок, 22 травня 2017 р.

Скандальний пост у Fb

Дякую, усім за реакцію стосовно мого посту в Facebook, кожний хто відреагував на нього тим самим відкрив себе та показав, можливість мислити критично та аналітично, дехто ж навпаки… Дякую усім хто зрозумів, вибачайте, кому не сподобалось їсти гіркий полин, на вас чекають солодощі від більш ерудованих кандидатів.
Для політичного чи громадського діяча недопустимо публічно висловлюватись в образливій та некоректній манері, він повинен тримати лице організації чи партійної структури. Політик – ідеальна людина він: не п’є, не курить і не матюкається, завжди посміхається і обіцяє вище благо з  екранів телевізора, газет, мереж та сайтів. Оскільки людям завжди важливо щоб їх хвалили, і запевняли, що завтра ми будемо жити краще, чи по-новому. Тому їм не обов’язково думати, всі важливі рішення і так приймуть за них «публічні лиця». Якщо це про Вас, дальше немає потреби читати…

До мене звертались неодноразово, що я також маю дотримуватись даних критеріїв, і для цього я повинен брехати, що сторінка була зламана, або ж інші вишукані варіанти. Та я вважаю, що я не достойний такої великої честі бути політиком-брехуном. Якщо я не маю права говорити те що думаю, робити те що я вважаю за необхідне, та не маю права помилятись, то я явно поганий політик і недостойний, щоб мене обирали.
Можливо вам і досі такі політики необхідні, я таким бути не можу, по тій причині, що розумію, що так далі не може бути, країна, місто не процвітає, а то і деградує, малий та середній бізнес не розвивається, рейдерство триває, корупція процвітає, котельні будуть забруднювати місто відходами від торфу, каскад ГЕС продовжують лобіювати, державні органи не виконують своїх функціональних обов’язків: «оновлена» поліція, прокуратура, суди… війна не закінчилась, але всім … все добре, а мене це …. просто не влаштовує.

І якщо люди не прийдуть і не винесуть із кабінетів хабарників, якщо вони не бажають спитатись міського голову чому не відбувається сесія міської ради, то навіщо це мені???

П.С. Дякую за скрін С.Журовському

Немає коментарів:

Дописати коментар